Wachtwoord vergeten?
Na het invullen van je e‑mailadres sturen wij je een e‑mail toe, met daarin een tijdelijk wachtwoord.
Na het inloggen kun je je wachtwoord eenvoudig opnieuw instellen.
- Controleer of er geen typefout in je e‑mailadres zit.
- Indien de e‑mail in de spamfolder is beland dien je eenmalig aan te geven dat e‑mails afkomstig van info@socialmarket.nl betrouwbaar/veilig zijn.
- Check of je mailbox niet vol is.
Binnen maximaal enkele minuten geen e‑mail ontvangen?
- Controleer of er geen typefout in je e‑mailadres zit.
- Indien de e‑mail in de spamfolder is beland dien je eenmalig aan te geven dat e‑mails afkomstig van noreply@socialmarket.nl betrouwbaar/veilig zijn.
- Check of je mailbox niet vol is.
Invoeren van de code niet (op tijd) gelukt?
Heb je meerdere accounts met hetzelfde e‑mailadres?
Dan selecteren wij een account voor je.
Is dat niet het account waar het je om ging, dan kun je later via het Dashboard heel eenvoudig van account switchen (inloggen via één simpele klik).
Daarna wijzig je alsnog het wachtwoord van het door jou gewenste account.
Ik kan geen e‑mail ontvangen!
Indien je gebruik wilt blijven maken van een reeds bestaand account, maar je geen e‑mail kunt ontvangen via het betreffende e‑mailaccount, dan zijn er de volgende mogelijkheden:
- Heb je meerdere accounts (die aan elkaar gekoppeld zijn), log dan in via een ander account uit dezelfde groep.
Je kunt daarna heel eenvoudig switchen van account (inloggen in het gewenste account zonder je wachtwoord te hoeven ingeven).
Maar geef daarna natuurlijk wel meteen een nieuw wachtwoord op voor het betreffende account!
Daarna kun je natuurlijk ook eventueel een nieuw e‑mailadres opgeven, mits dat e‑mailadres natuurlijk wel werkt.
- Kun je niet via een ander account inloggen, en kun je ook nooit meer e‑mail ontvangen op je huidige e‑mailadres, dan moet je als eerste zorgen voor een nieuw e‑mailaccount. Je kunt deze bijvoorbeeld snel en gratis aanvragen bij Google: Gmail.
Vervolgens stuur je vanaf dat nieuwe e‑mailadres een e‑mail naar , met daarin duidelijk aangegeven voor welk e‑mailadres je een probleem hebt, plus een copy van je identiteitsbewijs, en zoveel mogelijk andere kenmerken die je in je account had opgegeven.
Wij zullen na controle het e‑mailadres in je account wijzigen en je daarvan per e‑mail op de hoogte brengen, zodat jij weer verder kunt.